Evästeiden hallinnointityökalumme on väliaikaisesti pois käytöstä. Tästä johtuen osa toiminnallisuuksista, jotka edellyttävät suostumusta evästeiden käyttöön, saattaa puuttua.
USEAMPI KUIN JOKA KOLMAS VALITSEE BMW:N LADATTAVAN AUTON.
YHÄ ENEMMÄN LADATTAVIA AUTOJA.
Näetkö tien päällä yhä enemmän ladattavia BMW-autoja? Siihen on selitys. Vuonna 2019 rekisteröitiin 1 110 BMW:n sähköautoa ja ladattavaa hybridiä, joten meillä on Suomessa premium-segmentissä* 36,9 prosentin markkinaosuus ladattavissa autoissa.
Sähköautojen ja ladattavien hybridien kokonaismarkkinoilla BMW:n osuus on Suomessa lähes 15 prosenttia (14,29 %).
Euroopan sähköinen vallankumous.
Maailman johtaviin ladattavien autojen valmistajiin kuuluva BMW on asettanut ladattaville autoille myyntitavoitteet tulevia vuosia varten. Kaikista Euroopassa myytävistä BMW-autoista
- neljäsosan on oltava ladattavia malleja vuoteen 2021 mennessä
- kolmasosan on oltava ladattavia malleja vuoteen 2025 mennessä
- puolet on oltava ladattavia malleja vuoteen 2030 mennessä.
500 000 ladattavaa BMW-autoa maailman teillä.
Ennen viime vuodenvaihdetta saavutettiin uusi virstanpylväs, kun ojensimme BMW 330e:n avaimet jälleen yhdelle auton ostajalle, joka on valinnut menopelikseen ladattavan auton. Kyseinen auto oli 500 000:s maailmanlaajuisesti myyty BMW:n ladattava auto, ja nyt tähtäin on vieläkin korkeammalla – tavoitteenamme on kahden vuoden aikana kaksinkertaistaa myyntimäärä niin, että maailman teillä liikkuu miljoona ladattavaa BMW-autoa.
* Premium-segmenttiin luetaan BMW, Mercedes, Audi, Lexus, Porsche, Range Rover, Jaguar, Mini ja Tesla.
Kilde: Bisnode.fi