BMW 330e [1][2][3] : polttoaineen kulutus, yhdistetty, WLTP, l/100 km 1,1–0,8; CO₂-päästöt, yhdistetty, WLTP, g/km: 25–19; sähköinen kulutus, yhdistetty, WLTP, kWh/100 km: 23,4–20,7; toimintasäde sähköllä, WLTP, km: 85–101
[1] Toimintasäteeseen vaikuttavat eri tekijät, erityisesti henkilökohtainen ajotyyli, ajoradan ominaisuudet, ulkolämpötila, lämmitys/ilmastointi ja esilämmitys.
[2] Plug-in hybridit: Painotettu, yhdistetty (EC AC Charge Weighted)
[3] Alustavat arvot; puuttuvat arvot eivät olleet saatavilla julkaisuhetkellä.
AJAMISEN ILOA.
Uudessa BMW 330e plug-in hybridissä yhdistyvät ajodynamiikka ja innovatiivinen hybriditeknologia. Voit ajaa täysin sähköisesti ja paikallisesti päästöttömästi 85–101 km:n toimintasäteellä[1][3] (WLTP). Myös BMW 3-sarjan Sedan plug-in hybridi muotoilu on aivan uudella tasolla: ulkopuolta korostavat elegantit linjat, ja modernit sisätilat ovat entistä mukavammat kattavan tasoparannuksen ansiosta. Intuitiivisesti käytettävät teknologiat ja älykkäät kuljettajan avustinjärjestelmät helpottavat ajamista. Tutustu nyt uuden BMW 3-sarjan Sedan plug-in hybridi kaikkiin mallivaihtoehtoihin, varustevaihtoehtoihin, teknisiin tietoihin sekä monenlaisiin leasing- ja rahoitusmahdollisuuksiin.
TEKNISET TIEDOT
VERSIOT.
Teho[3][4][5][6] | 215 kW (292 hv) |
---|---|
0–100 km/h[3] | 5.9 s |
Vmax[3] | 230 km/h |
Sähköinen toimintasäde (jopa)[1][3] | 85–101 km |
BMW 330e[1][2][3]: polttoaineen kulutus, yhdistetty, WLTP, l/100 km 1,1–0,8; CO₂-päästöt, yhdistetty, WLTP, g/km: 25–19; sähköinen kulutus, yhdistetty, WLTP, kWh/100 km: 23,4–20,7; toimintasäde sähköllä, WLTP, km: 85–101
[1] Toimintasäteeseen vaikuttavat eri tekijät, erityisesti henkilökohtainen ajotyyli, ajoradan ominaisuudet, ulkolämpötila, lämmitys/ilmastointi ja esilämmitys.
[2] Plug-in hybridit: Painotettu, yhdistetty (EC AC Charge Weighted)
[3] Alustavat arvot; puuttuvat arvot eivät olleet saatavilla julkaisuhetkellä.
[4] Plug-in Hybridit: Teho määräytyy akun varaustilan mukaan.
[5] Plug-in hybridit: Täyssähköinen voimansiirto on käytettävissä alle 0 asteen lämpötilassa vasta muutaman kilometrin jälkeen, kun akku on lämmennyt käyttölämpötilaan.
[6] Koostuu polttomoottorikäytöstä (ilmoitettu nimellisarvo) ja sähkökäytöstä (ilmoitettuun nimellisarvoon saakka)
UUSI BMW 3-SARJAN SEDAN PLUG-IN HYBRIDI.
TOIMINTASÄDE JA LATAAMINEN
LATAUSVAIHTOEHDOT. YKSINKERTAISTA JA KÄTEVÄÄ.
MUOTOILU
ULKOPUOLEN MUOTOILU.
SISÄTILAN MUOTOILU.
TEKNOLOGIAT
VERKOTTUNEISUUS LISÄÄ AJAMISEN ILOA.
ÄLYKKÄÄSTI RINNALLASI.
AJODYNAMIIKKA
YHDISTÄÄ AJAMISEN ILON JA MUKAVUUDEN.
LEASING JA RAHOITUS
UUSI BMW 3-SARJAN SEDAN PLUG-IN HYBRIDI.
Laajenna sinulle räätälöityä leasing- tai rahoitustarjousta houkuttelevilla palveluilla ja vakuutuksilla, jotka saat yhdessä paketissa.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
NEUVONTA JA HUOLTOPALVELUT
PROACTIVE CARE UUDESSA BMW 3-SARJAN SEDAN PLUG-IN HYBRIDI -AUTOSSA.
Huolto – juuri silloin kun sitä tarvitset.
Aina askeleen edellä. Olipa kyse määräaikaishuollosta tai vaikkapa renkaiden kulumisesta: otamme sinuun ajoissa yhteyttä. My BMW -sovelluksessa näkyvän ilmoituksen kautta varaat huollon suoraan. Näin voit jatkaa matkaa rennoin mielin.
USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ BMW 3-SARJAN SEDAN PLUG-IN HYBRIDI -AUTOSTA.
Polttoaineen kulutus ja CO₂-päästöt.
BMW 330e[1][2][3]: polttoaineen kulutus, yhdistetty, WLTP, l/100 km 1,1–0,8; CO₂-päästöt, yhdistetty, WLTP, g/km: 25–19; sähköinen kulutus, yhdistetty, WLTP, kWh/100 km: 23,4–20,7; toimintasäde sähköllä, WLTP, km: 85–101
[1] Toimintasäteeseen vaikuttavat eri tekijät, erityisesti henkilökohtainen ajotyyli, ajoradan ominaisuudet, ulkolämpötila, lämmitys/ilmastointi ja esilämmitys.
[2] Plug-in hybridit: Painotettu, yhdistetty (EC AC Charge Weighted)
[3] Alustavat arvot; puuttuvat arvot eivät olleet saatavilla julkaisuhetkellä.
[4] Plug-in Hybridit: Teho määräytyy akun varaustilan mukaan.
[5] Plug-in hybridit: Täyssähköinen voimansiirto on käytettävissä alle 0 asteen lämpötilassa vasta muutaman kilometrin jälkeen, kun akku on lämmennyt käyttölämpötilaan.
[6] Koostuu polttomoottorikäytöstä (ilmoitettu nimellisarvo) ja sähkökäytöstä (ilmoitettuun nimellisarvoon saakka)
[7] Latauksen suorituskyky määräytyy akun varaustilan, ympäristön lämpötilan, yksilöllisen ajoprofiilin ja ylimääräisten virtaa kuluttavien laitteiden käytön mukaan. Ilmoitettujen toimintasäteiden perustana on WLTP Best Case. Latausajat ovat voimassa, kun ympäristön lämpötila on 23 °C ajon jälkeen, ja ne voivat vaihdella käytön mukaisesti. Bensiinimoottoreiden tehotiedot koskevat käyttöä polttoaineella, jonka oktaaniluku on RON 98. Kulutustiedot koskevat käyttöä asetuksen (EU) 715/2007 mukaisella vertailupolttoaineella. Lyijyttömät polttoainelaadut, joiden oktaaniluku on RON 91 tai sitä korkeampi ja joiden etanolipitoisuus on enintään 10 % (E10), ovat sallittuja. BMW suosittelee käyttämään polttoainetta, jonka Research-oktaaniluku on 95. High Performance -autoille BMW suosittelee 98-oktaanista polttoainetta.
Polttoaineen kulutukseen, CO₂-päästöihin, sähkönkulutukseen ja sähköiseen toimintasäteeseen liittyvät viralliset tiedot on määritetty määrätyn mittausmenetelmän mukaisesti, ja ne vastaavat asetuksen (EU) 715/2007 kulloinkin voimassa olevaa versiota. WLTP-tiedoissa on otettu vaihteluvälien yhteydessä huomioon kaikki lisävarusteet (tässä tapauksessa Saksan markkinoilla saatavilla olevat lisävarusteet). Viralliset tiedot ilmoitetaan 1.1.2021 jälkeen tyyppihyväksytyille autoille vain WLTP:n mukaisesti. EU-asetuksen 2022/195 nojalla COC-todistuksissa ei myöskään ilmoiteta NEDC-arvoja 1.1.2023 lähtien. NEDC- ja WLTP-mittausmenetelmiin liittyviä lisätietoja löytyy osoitteesta www.bmw.de/wltp
Lisätietoja uusien henkilöautojen virallisista polttonesteen kulutus- ja CO2-päästötasoista löydät kaikista jälleenmyyjäliikkeistä saatavasta Uuden auton polttonesteen kulutustiedot, CO₂-päästöarvot ja sähkönkulutus -vihkosta tai Liikenteen turvallisuusviraston (TraFi) sivuilta https://www.trafi.fi.