KOEAJO JA HINNASTOT.

Varaa BMW X -mallien koeajo tai tutustu hinnastoihin sekä esitteisiin.

Lue lisää

BMW X1.

KOLMAS SUKUPOLVI.

BMW X mallit BMW X1 U11 kolmas sukupolvi 3/4-näkymä tiellä ajavan auton keulasta

(BMW U11)

BMW X1:ssä yhdistyvät vuodesta 2022 lähtien itsevarma ytimekkyys, monipuolisuus ja toiminnallisuus. BMW X1 on saatavilla polttomoottorilla varustettuna, plug-in-hybridinä tai täyssähköisenä, ja se tekee vaikutuksen selkeällä muotokielellään: vaikuttava keulaosa, jossa on huomiota herättävä, lähes nelikulmainen jäähdyttimen kaksoissäleikkö sekä monoliittiset designelementit ja X:lle tyypilliset lähes kulmikkaat pyöränkotelot luovat sille vahvan ilmeen. Kapeat mukautuvat LED-ajovalot, jotka ulottuvat pitkälle auton kylkiin, ja suorat mittasuhteet kertovat dynamiikasta.  

Voiman ja dynamiikan yhdistelmä heijastuu myös teknisiin varusteisiin. BMW X1 on saatavilla etuvetoisena ja ketterällä BMW xDrive -voimansiirrolla, joka parannetun ajodynamiikan lisäksi varmistaa myös erinomaisen pidon ja ajoturvallisuuden. Automaattinen 7-vaihteinen Steptronic- kaksoiskytkinvaihteisto merkitsee erinomaista vaihtamis- ja ajomukavuutta pienemmällä kulutuksella. Der Plug-in-Hybrid mahdollistaa jopa 89 kilometrin pituisen puhtaasti sähköisen toimintasäteen (WLTP). 

Tuotantoaikaväli: vuodesta 2022 nykyhetkeen

Moottorit: 1,5–2,0-litraiset (100–150 kW, 136–204 hv), 3- ja 4-sylinteriset

Pituus/leveys/korkeus: 4 500 mm / 1 845 mm / 1 630–1 642 mm

BMW iX1.

BMW:n ensimmäinen täyssähköinen kompakti SUV tekee vaikutuksen modernilla ja itsevarmalla muotoilullaan, ja siinä yhdistyvät BMW X1:n tehokkaat, dynaamiset ajo-ominaisuudet ja modernin BMW eDrive -voimansiirron tehokkuus.

Lue lisää

ENSIMMÄINEN SUKUPOLVI.

BMW X mallit BMW iX1 U11 ensimmäinen sukupolvi 3/4-näkymä tiellä ajavan auton keulasta

(BMW U11 BEV)

Vuonna 2022 BMW iX1 on BMW:n ensimmäinen täyssähköinen kompakti SUV ja samalla sähkökäyttöisten autojen lähtötason malli BMW X -autojen joukossa markkinoilla.

BMW iX1:ssä yhdistyvät klassisen kompaktin SUV-mallin erinomainen ajodynamiikka ja BMW eDrive -teknologian moderni tehokkuus. Toimintasäde on vaikuttava, ei vähiten auton pohjan litteiden korkeajänniteakkujen ja energian talteenottojärjestelmän ansiosta: BMW iX1 xDrive30 selviää jopa 440 kilometrin matkasta (WLTP) yhdellä latauksella, ja sen teho on jopa 230 kW (313 hv)*. 

Voimakas keula ja suorat mittasuhteet takaavat selkeästi modernin ja dynaamisen sivunäkymän. Siniset somisteet korostavat vaikuttavasti vankan ajoneuvon sähköisyyttä. Myös sisätila on erittäin moderni. Mukavat aktiivi-istuimet vastaavat kaikkiin toiveisiin, ja kosketus- ja puheohjauksella toimiva tyylikäs, kehyksetön BMW Curved Display -näyttö on samalla suorituskykyisen BMW iDrive -järjestelmän keskitetty rajapinta.

Tuotantoaikaväli: vuodesta 2022 nykyhetkeen

Moottorit: Sähkömoottori (230 kW, 313 hv) *

Pituus/leveys/korkeus: 4 500 mm/1 845 mm/1 616 mm

*Teho määräytyy akun varaustilan mukaan.

BMW XM.

Suorituskyvyllä ja luksuksella on uudet kasvot: ilmeikkäät, sähköiset, eksklusiiviset. BMW XM:n myötä lavalle astuu täysin uusi ajoneuvokonsepti. Uusimman sukupolven Plug-in Hybrid -teknologia yhdistää puhtaasti sähköisen ajamisen BMW X:n läsnäoloa huokuvaan ulottuvuuteen ja BMW M:lle tyypilliseen huippusuorituskyyn.

Lue lisää

ENSIMMÄINEN SUKUPOLVI.

BMW M mallit BMW XM G09 näkymä tiellä ajavan auton keulasta

(BMW G09)

Huippumodernilla Plug-in Hybrid -teknologialla varustettu BMW XM tarjoaa urheilulliset 480 kW (653 hv) tien päällä uuden V8-moottorinsa ansiosta ja mahdollistaa samanaikaisesti lähes hiljaisen ja päästöttömän ajamisen jopa 88 km:n verran puhtaasti sähköisellä toimintasäteellä.

Myös visuaalisesti suuret ja voimakkaat mittasuhteet osoittavat sen tinkimättömän riippumattomuuden jo kaukaa. Uuden, yksilöllisen keulamuotoilun ansiosta BMW M on edelleen vakiinnuttamassa asemaansa luksusluokassa.

Myös BMW XM:n sisätiloissa jatkuu johdonmukaisesti vakuuttava BMW M- ja BMW X -elementtien sekä tinkimättömän luksusvaatimuksen yhdisteleminen joksikin täysin uudeksi. Auton etuosa ilmentää suorituskykyisyyttä. BMW M mallille tyypilliseen tapaan kaiken keskipisteenä on kuljettaja. BMW Curved Display -näytön uusi näyttökokonaisuus kuroo umpeen perinteisen kuljettajakeskeisyyden ja modernin digitaalisuuden välisen kuilun.

Etuosan maksimaalinen kuljettajakeskeisyys kohtaa takatilan kodikkaan ja ylellisen lounge-ilmapiirin. Täällä on matkustajia varten mukava paikka hienoine ominaisuuksineen, laadukkaine materiaaleineen, ilmeikkäine pintoineen ja ainutlaatuisine yksityiskohtineen. Takatilan visuaalisena kohokohtana on katto, jossa on kolmiulotteinen prismarakenne. Yhdessä tunnelmavalaistuksen kanssa tämä elementti korostaa vaikuttavasti edistyksellisen ylellisyyden ja mukavuuden vuorovaikutusta.


Tuotantoaikaväli: vuoden 2022 lopulta alkaen

Moottorit: 4,4-litrainen polttomoottori (360 kW, 489 hv), 8-sylinterinen + sähkömoottori (145 kW, 197 hv), järjestelmäteho 480 kW, 653 hv

Pituus/leveys/korkeus: 5 110 mm / 2 005 mm / 1 755 mm